ان وی آر و دی وی آر رکمونت چیست

درقسمت هاي ديگر سايت در مورد دي وي آرو ان وي آر توضيح داديم و متوجه شديد که وسيله اي است که تصاوير دوربين هاي مداربسته را روي هارد ذخيره مينمايد و ضمنا کليه 16-8 يا 4 تصوير را همزمان و به شکل ها مختلف روي صفحه مانيتور، نمايش مي دهد .

دي وي آر و ان وي آر رکمونت
چه تصاوير دوربين هاي ديجيتال و يا آنالوگ در کامپيوتر ذخيره شود و چه در دي وي آر ها و ان وي آر هاي استند الون ، ميتوان بجاي استفاده از اين وسايل که معمولا روميزي هستند ، از دي وي آر ها و ان وي آر هاي رکمونت استفاده نمود.
اين تجهيزات رکمونت به صورت کشوئي و افقي در رک قرار ميگيرند ،با استفاده از فن هاي بالاي رک خنک ميشوند و با توجه به اينکه در يک فضاي بسته قرار مي گيرند ، از گرد و غبار به دور هستند.
اگرذخيره سازي رکمونت نباشد و روي ميز از آن استفاده شود در معرض خطراتي مانندذ ضربه ،ريختن مايعات و سقوط از روي ميز را دارد. در حالي که وقتي در رک قرار ميگيرد نسبت به کليه اين مشکلات ايمن ميشود.
لازم به توضيح است که براي تهيه سيستم هاي ذخيره رکمونت به دو روش مي توانيم عمل کنيم
روش اول خريد يک کيس کامپيوتر رکمونت است . پس از خريداري کيس ميتوانيد قطعات را در آن اسمبل نماييد و نصبت به نصب کارت دي وي آر و يا نرم افزار ان وي آر براي ذخيره سازي تصاوير دوربين هاي مداربسته آنالوگ يا ديجيتال اقدام نماييد .
راه دوم خريد يک دي وي آر يا ان وي آر رکمونت است .
معمولا جلوي کيس هاي رکمونت يک پنل فلزي براي محافظت بيشتر وجود دارد که با يک کليد فلزي قفل ميشود .
فن هاي سي پي يو پس از مدتي نياز به تعويض دارند و زماني که از کيس هاي رکمونت استفاده ميشود ، تعويض قطعات داخل کيس نيز به مراتب راحت تر است .
اين مطلب نکاتي در مورد آموزش تعميرات دي وي آر ارائه مي‌دهد و مي‌تواند کمک به آموزش تعميرات آن بکند.