محو شدن نشانگر ماوس به چه علت است

گاهي اوقات وقتي که ماوس را به سيستم متصل کرده ايم و در حال کار کردن با آن هستيم ناگهان نشان گر ماوس محو مي شود و دوباره قابل رويت مي شود! اين مشکل به طوري است که نمي توانيم با ماوس کار کنيم. راه حل و عيب يابي اين مشکل چيست؟

نشان گر ماوس

بدين منظور ممکن است مشکل يا سخت افزاري باشد و يا اينکه از خود سيستم و ويندوز باشد.
يکي از اين راه ها اين است که ابتدا پورت ماوس را چک کنيد که سالم باشد اگر پورت سالم بود مي توانيد خود ماوس را چک کنيد که مشکلي در سيم ها وجود نداشته باشد که قطع و وصلي رخ دهد. براي امتحان ماوس کافيست ماوس را به يک سيستم سالم وصل کنيد و امتحان کنيد
اگر اين دو راه را امتحان کرديد و مشکل نداشتيد مي توانيد به فکر مشکلات کارت گرافيک باشيد! گاهي مشکل از سخت افزارهاي غير موس است پس براي حل اين مشکل مي توانيد درايور کارت گرافيک تان را دوباره نصب کنيد و نتيجه را مشاهده کنيد.
گاهي اوقات مجبور مي شويد که بعد از طي کردن اين راه ها، سيستم را به يک متخصص نشان دهيد! سعي کنيد راه هايي را که قبلا خودتان رفته ايد را يکبار با نظارت متخصص طي کنيد شايد شما در اين بخش ها به نکاتي کم توجهي کرده باشيد پس نياز به يک متخصص داريد تا کارتان را تاييد کند.
گاهي اوقات اگر هيچ مشکل سخت افزاري و نرم افزاري رويت نشد يکبار نصب ويندوز مي تواند مشکل را تا حد زيادي رفع کند هرچند بسياري از افراد استفاده از ويروس ياب را هم پيشنهاد مي دهند!
شما هم امتحان کنيد و نتيجه را هم به ما بگوييد! نکات بالا مطالبي در مورد آموزش تعميرات لپ تاپ ارائه مي دهد.