صفحه نمایش لپ تاپ

يکي ديگر از مهمترين مشخصات لپ تاپ که براي کاربران مهم است اندازه صفحه نمايش لپ تاپ است اما به طور معمول اين ويژگي ها براي افرادي مهم است که با لپ تاپ به تماشاي فيلم مي پردازند و يا گيمرها که دائما در حال بازي کردن هستند . هيچ کسي دوست ندارد که يک صفحه نمايش کوچک داشته باشد مگر اينکه لپ تاپ را براي ديدن فيلم و بازي کردن نخواهد در اين صورت کاربر مي تواند پول خود را براي ارتقا دادن ديگر اجزاي لپ تاپ صرف کند . اندازه نمايشگر لپ تاپ به قدري مهم است که با وجود کانفيگ مناسب ، مشتري از خريد آن لپ تاپ با نمايشگر کوچک صرفنظر مي کند . در هر صورت خروجي لپ تاپ و هر وسيله الکترونيکي ديگري در نمايشگر آن ظاهر مي شود .
صفحه نمايش لپ تاپ
صفحه نمايش لپ تاپ
امروزه لپ تاپ ها از ?? اينچ تا ?? اينچ هستند که عرف بازار فعلا لپ تاپ هاي ???? اينچي هستند . اين سايز نمايشگر ( ?? اينچي ) منجر به وزن و ابعاد مناسب لپ تاپ و همچنين رضايت خاطر کاربر مي شود .
البته گرايش شرکت ها در حال حاضر به سمت نمايشگر هاي ???? اينچي سوق پيدا کرده .
رزولوشن نمايشگر لپ تاپ ها با يکديگر متفاوت است . ???? در ??? يا ???? در ???? . خب هرچه اين اعداد بيشتر باشند ، کيفيت تصوير بالا تري خواهيد داشت . اين مطلب نکاتي در مورد آموزش تعميرات مانيتور ارائه مي‌دهد و مي‌تواند کمک به آموزش تعميرات آن بکند.