نسخه جدید پردازنده ی Kirin هواوی در بنچمارک گیک بنچ رویت شد

هواوی مدت هاست تصمیم گرفته به طور مستقیم پردازنده های خودش را تولید کند و نه تنها روی پرچمداران این شرکت، بلکه روی محصولات میان رده نیز شاهده بهره گیری از تراشه های سری کرین هستیم. مشخصاتی از نسل جدید پردازنده ی کرین فاش شده که گفته می شود احتمالا مربوط به تراشه ی Kirin 955 است.
بنا به گزارش آکاایران : بعد از سامسونگ و اپل، باید هواوی را مهمترین شرکتی بدانیم که از تراشه های تولیدی خود روی گوشی های هوشمند و تبلت های تولید شده توسط این کمپانی استفاده می کند. پردازنده های سری کرین علاوه بر پرچمداران هواوی روی برخی از محصولات سری آنر یا گلوری نیز دیده می شوند. حتی محصولاتی چون سری میت و سری پی به پردازنده های کرین مجهز شده اند.
تا کنون چندین مدل از پردازنده های کرین تولید شده اند که کرین ۹۵۰ را باید قوی ترین و جدید ترین نمونه ی آنها بدانیم. این تراشه از شبکه ی LTE Cat. 10 بهره می برد و با ثبت امتیاز بالای ۷۹۰۰۰ در بنچمارک انتوتو توانسته رکورد خوبی را از خود بر جای بگذارد. اما خبری منتشر شده که در آن جزئیات جدیدی از نسل آینده پردازنده های کرین هواوی در اختیار ما قرار می دهد. مشخصات این تراشه در بنچمارک گیگ بنچ دیده شده است. آموزش تعمیرات لپ تاپ
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید از عبارت unnamed Huawei device استفاده شده که این دستگاه توانسته در بخش تست های تک هسته ای امتیاز ۲۰۱۸ و در قسمت تست های چند هسته ای امتیاز ۷۲۳۹ را به خود اختصاص دهد. بنابراین با توجه به امتیازات کسب شده، پردازنده ی هواوی نسبت به پردازنده ی ده هسته ای هلیو ایکس ۲۰ (MT6797) مدیاتک، در جایگاه بالاتری قرار می گیرد.
منبع: اکاایران