روش حذف قابلیت به روزرسانی ویندوز

آموزش تعمیرات کامپیوتر -ویندوز XP این قابلیت را داراست که میتواند وقتی به اینترنت متصل میشوید به طور خود کار فایل های سیستم را به روز رساند و آن ها را از سایت مایکروسافت در یافت کند . اما این امکان بیشتر برای کاربرانی است که نسخه اصلی ویندوز را خریده اند ( نه ایران! ) و به سرعت بالای اینترنت دسترسی دارند . برای اینکه نزدیک به 100 Mb است و هفتگی هم زیادتر میشود ! وقتی که به اینترنت متصل میشوید کمی طول میکشد تا این امکان فراهم شود . ولی باید توجه داشت که سرعت اینترنت شما نیز کم میشود . پس بهتر است که آن را غیر فعال کنید !
برای غیر فعال کردن به روز کردن ویندوز روی آیکون My Computer کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید . در کادر باز شده به زبانه Automatic Updates بروید و در قسمت Notification Setting ، گزینه Turn Off Automatic Updating را انتخاب نمایید در پایان دکمه Apply و OK را کلیک کنید .

خیلی از کاربران اینترنت تو ایران این مشکل را دارند و نمیدانند که وقتی به اینترنت متصل میشوند ویندوز بطور اتوماتیک شروع به اتصال به سایت میکروسافت میکند تا ویندوز را به روز کند و همین به شدت سرعت اینترنت را پایین می آورد.
منبع: میکرو رایانه