گارانتی و حمایت از محصولات تبلت

گارانتی را جدی بگیرید. اول اینکه زمانی که محصولی را از گارانتی اصلی و معتبر خرید می‌کنید مطمئن هستید که آن محصول اصلی و غیر قاچاق است و برای منطقه ما منتشر شده است. مورد بعدی اینکه با وجود اختلاف قیمت نه چندان زیاد شما مطمئن هستید که اگر ناگهان گوشی چند ماه پس از خرید از کار افتاد، کسی هست که به شما پاسخ دهد و این همه هزینه از دست رفته شما را نجات دهد. تصور کنید که چند صد هزار تومان و حتی ۱ یا ۲ میلیون تومان هزینه بابت یک محصول پرداخته باشید و ناگهان ۳ ماه بعد از استفاده دیگر روشن نشود. این اتفاق نادر نیست و نباید از آن چشم پوشی کرد.
خدمات گارانتی هیچ شرکتی بدون نقص نیست، اما داشتن یک گارانتی معتبر همیشه به نفع مشتری است
فقط باید توجه داشته باشید که گارنتی که از آن خریداری می‌کنید نام نشان معتبری داشته باشد و سعی کنید از گارانتی‌هایی که هیچ کس آنها را نمی‌شناسد و وب سایت و دفتر مشخصی ندارند خودداری کنید.
مورد بعدی بحث حمایت از محصول است. حمایت از محصول لزوما به گارانتی مربوط نیست. به طور مثال اگر محصولات شرکت اپل را خریداری کنید حتی اگر گارانتی معتبری نداشته باشد، حداقل مطمئن هستید که تا سال‌ها بعد قطعات پرخطر مانند نمایشگر، دکمه‌ها، اسپیکر و میکروفون و دیگر قطعات در مراکز تعمیر یافت می‌شود. پس اگر بین دو محصول که یکی پرفروش و دیگری خیلی خاص و کم‌یاب است سعی کنید گزینه پرفروش و پرطرفدار را بخرید، چرا که مسلما بازار هم حمایت بهتری از آن محصول خواهد داشت.
در مورد لوازم جانبی نیز دقیقا به همین صورت اگر به سمت محصولات کم‌یاب‌تر بروید نمی‌توانید لوازم جانبی مناسب را برای محصول خریداری‌شده بیابید.
برای آشنایی بیشتر در مورد آموزش تعمیرات تبلت می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید. 

خدمات و محصولات صنعتی

 الکتروپمپ

 

 

 

فروش تجهیزات