گارانتی و حمایت از محصولات تبلت

گارانتي را جدي بگيريد. اول اينکه زماني که محصولي را از گارانتي اصلي و معتبر خريد مي‌کنيد مطمئن هستيد که آن محصول اصلي و غير قاچاق است و براي منطقه ما منتشر شده است. مورد بعدي اينکه با وجود اختلاف قيمت نه چندان زياد شما مطمئن هستيد که اگر ناگهان گوشي چند ماه پس از خريد از کار افتاد، کسي هست که به شما پاسخ دهد و اين همه هزينه از دست رفته شما را نجات دهد. تصور کنيد که چند صد هزار تومان و حتي ? يا ? ميليون تومان هزينه بابت يک محصول پرداخته باشيد و ناگهان ? ماه بعد از استفاده ديگر روشن نشود. اين اتفاق نادر نيست و نبايد از آن چشم پوشي کرد.
خدمات گارانتي هيچ شرکتي بدون نقص نيست، اما داشتن يک گارانتي معتبر هميشه به نفع مشتري است
فقط بايد توجه داشته باشيد که گارنتي که از آن خريداري مي‌کنيد نام نشان معتبري داشته باشد و سعي کنيد از گارانتي‌هايي که هيچ کس آنها را نمي‌شناسد و وب سايت و دفتر مشخصي ندارند خودداري کنيد.
مورد بعدي بحث حمايت از محصول است. حمايت از محصول لزوما به گارانتي مربوط نيست. به طور مثال اگر محصولات شرکت اپل را خريداري کنيد حتي اگر گارانتي معتبري نداشته باشد، حداقل مطمئن هستيد که تا سال‌ها بعد قطعات پرخطر مانند نمايشگر، دکمه‌ها، اسپيکر و ميکروفون و ديگر قطعات در مراکز تعمير يافت مي‌شود. پس اگر بين دو محصول که يکي پرفروش و ديگري خيلي خاص و کم‌ياب است سعي کنيد گزينه پرفروش و پرطرفدار را بخريد، چرا که مسلما بازار هم حمايت بهتري از آن محصول خواهد داشت.
در مورد لوازم جانبي نيز دقيقا به همين صورت اگر به سمت محصولات کم‌ياب‌تر برويد نمي‌توانيد لوازم جانبي مناسب را براي محصول خريداري‌شده بيابيد.
براي آشنايي بيشتر در مورد آموزش تعميرات تبلت مي‌توانيد به اين لينک مراجعه نماييد.