چگونه گوشی تلفن همراه خود را سریع تر شارژ کنیم

آموزش تعميرات موبايل -حتما برايتان پيش آمده است که شارژ موبايلتان رو به اتمام باشد، و فقط زمان کمي براي شارژ مجدد آن وقت داشته باشيد و بايد زودتر حرکت کنيد.

موبايل را به شارژ ميزنيد، و در حالي که عجله داريد چشم به نمايشگر باتري ميدوزيد تا کمي اضافه شود. ولي خودتان هم ميدانيد که زمان کافي براي شارژ نداريد...
در ادامه مطلب روش سريع تر شارژ شدن گوشي را آموزش خواهيم داد.

1. اولين کار اين است که صفحه نمايش گوشي را هنگام شارژ روشن نکنيد زيرا صفحه نمايش بيشترين مصرف باطري را دارد و باعث خواهد شد گوشي شما در زمان کم بيشترين شارژ باطري را دريافت کند.
2. دومين نکته اي که بايد به آن توجه داشته باشيد اين است که تمامي برنامه هاي درحال اجرا را ببنديد و مطمعن شويد که در پس زمينه برنامه اي در حال اجرا نداشته باشيد.
3. يکي ديگر از عواملي که ميتواند در شارژ سريعتر کمک زيادي کند، قرار دادن گوشي در حالت Airplane است. اين حالت باعث ميشود که تبادل اطلاعات بين گوشي و آنتن موبايل که يکي از مصرف کننده هاي اصلي باطري گوشي است غير فعال شده و باطري سريع تر شارژ شود. به عنوان مثال اگر 15 دقيقه يا کمتر زمان براي شارژ داشته باشيد، بيشترين درصد ممکن را براي شارژ باطري دريافت خواهيد کرد.
منبع: سرزمين دانلد