معرفی کامل سیستم عامل iOS 7 اپل

در زير مطالبي در مورد آموزش تعميرات موبايل ارائه مي دهد. طراحي iOS 7 فقط محدود به تغييرات ساده و جزئي نمي‌شود؛ بلکه اپل اين‌بار پا را بسيار فراتر گذاشته و تقريبا جزء به جزء اين سيستم‌عامل را دوباره از نو و با سبکي جديد طراحي نموده است. طراحي جديد شامل آيکون‌هاي تيز‌تر و تخت‌تر، فونت‌هاي باريک‌تر و اسلايد جديد مي‌باشد که براي بازکردن قفل دستگاه استفاده مي‌شود. يک کنترل پنل نيز در iOS 7 اضافه شده که در زير صفحه نمايش قرار دارد و با کشيدن انگشت از پايين صفحه به سمت بالا، کاربر مي‌تواند به اکثر مواردي که براي تنظيم دستگاه به آن‌ها نياز دارد، دست يابد.
اپليکيشن STOCK به طور کامل، از نو طراحي شده، اپليکيشن هواشناسي به طرز شگفت انگيزي زيباتر شده و از انيميشن‌هاي پويا و جذاب براي نمايش اطلاعات هواشناسي استفاده شده است. قطعا شما نيز با من موافقيد که يکي از زيباترين اپليکيشن‌هاي هواشناسي موجود متعلق به ياهو مي‌باشد. وقتي که با آن کار مي‌کنيد دوست داريد براي چند دقيقه هم که شده محو طراحي زيباي آن شويد؛ اما انگار اپليکيشن هواشناسي اپل چيزي از رقيبش کم ندارد و بلکه زيبا تر نيز شده است.
معاون ارشد اپل در بخش طراحي، «جاناتان آيو» معتقد است که در طراحي آيکون‌ها تغييرات اساسي به وجود آمده است؛ رنگ‌هاي غليظ و پر رنگ و لعاب‌تر و همچنين رنگ‌هاي اصلي جايشان را به سايه‌ها و رنگ‌بندي مدرن داده‌اند. طراحي تخت و يک‌دست در iOS 7 کاملا مشهود است، از دکمه‌ها گرفته تا کل بدنه اپليکيشن‌ها همگي از اين سبک بهره برده‌اند و طبق عادت ديرينه اپل، کليه اجزاء به صورت يکپارچه از يک زبان و حالت طراحي استفاده مي‌کنند.
اپل ادعا مي‌‌کند که طراحي جديد باعث خواهد شد تا گوشي شما «بزرگتر به نظر برسد» زيرا هر کدام از اپليکيشن‌ها به بهترين نحو از فضاي اختصاص داده شده به خود استفاده مي‌کنند. تقويم، پيام‌ها، مرکز بازي و به طور کلي تمامي اپليکيشن‌هاي موجود، طراحي تجملاتي و پر زرق و برق را کنار گذاشته و داراي طراحي يک‌دست، تخت و از همه مهم‌تر ساده هستند.
نوار سيگنال کاملا تغيير کرده و در اين نسخه از نقاط دايره شکل براي نمايش قدرت سيگنال دريافتي تلفن استفاده مي‌شود که کاملا يک‌دست و در نوع خود نوآور محسوب مي‌شوند.
تمامي اپليکيشن‌هاي اختصاصي آيفون که توسط اپل ساخته شده‌اند و به طور پيش‌فرض در محصولات آن قرار مي‌گيرند از حرکات کشويي و مبتني بر ژست و حالت حرکتي خاص بهره‌ مي‌برند. فولدر‌ها اکنون صدها اپليکيشن را در خود جاي مي‌دهند.