آموزش انتقال تصویر از طریق DVR بر روی اینترنت

د راين آموزش شما ميتوانيد هر جايي که باشيد از بستر اينترنت به دستگاه DVR خود متصل شويد و بتوانيد تمامي تصاويري و هر کدام از دوربين هايي که خواستيد رو ببنيد . اين مطلب نکاتي در مورد آموزش تعميرات دي وي آر ارائه مي‌دهد و مي‌تواند کمک به آموزش تعميرات آن بکند.

گاهي اوقات دوست داريم که تصاوير دوربين مداربسته خود را بر روي اينترنت نيز داشته باشيم، بدين صورت که اين امکان وجود داشته باشد که در هر نقطه اي که باشم ، که در کنار دوربين مداربسته و چه در ??? کيليومتري و چه در نقاط دور ، اين امکان وجود داشته باشد که محل مورد نظر خود را کنترل و بر روي آن نظارت داشته باشيم.
در اين مواقع بايد راهي وجود داشته باشد که بتوانيم تصاوير دوربين مداربسته را در اينترنتshare کرده و از هر نقطه دلخواه تصاوير را مشاهده و نظارت بر محل داشته باشيم. براي اين کار روش هاي زيادي مي باشد ، ولي دو روشي که بيشتر مرسوم بوده و مورد توجه همگان است در اين مقاله ذکر مي شود.
براي نمايش تصاوير يا از کارت DVR استفاده مي شود و يا از دستگاه DVR ، در صورتي که از کارت DVR جهت مشاهده تصاوير استفاده شود، انتقال تصوير راحت بوده و در کمترين زمان ممکن صورت مي پذيرد، ولي در زماني از دستگاه DVR جهت نمايش تصاوير استفاده مي شود و همچنين جهت ارسال و انتقال تصوير دوربين مداربسته، مايل به حذف کامپيوتر مي باشم، کار کمي متفاوت خواهد شد، لذا در اين آموزش روش انتقال تصاوير دوربين مداربسته توسط دستگاه DVR و همچنين يک عدد مودم ADSLآموزش داده خواهد شد:
براي اجرايي کردن انتقال تصوير دوربين مداربسته، شما نياز به يک خط اينترنت ADSL با سرعت مناسب براي انتقال هر چند تعداد تصوير مي باشيد. و همچنين جهت معتبر بودن اين انتقال و دسترسي سريع به تصاوير، نياز به يک شناسه معتبر که همان IP Valid مي باشد، داريد.

روش تنظيم دستگاه:
همانند روش تعريف شده براي ارتباط دستگاه DVR و کامپيوتر ، همان مراحل را بايد براي تنظيم دستگاه انجام دهيد. يعني بايد IP دستگاه را تعيين کنيد.
روش تنظيم مودم ADSL :
پس از تنظيم IP دستگاه که ما به طور پيش فرض ??????????? در نظر مي گيريم، در اين مرحله بايد ADSL را جهت ارتباط با دستگاه و دريافت و ارسال اطلاعات آن بر روي اينترنت، تنظيم کنيم.
مودم ADSL را با کابل شبکه يا کابل USB به کامپيوتر وصل کرده (ارتباط مودم بايد از دستگاه قطع شده باشد) و سپس IP مودم ADSL را در صفحه اينترنت اکسپلور وارد نماييم تا صفحه تنظيمات مودم نمايان گردد
پس از ورود به تنظيمات مودم، به دنبال گزينه اي به نام NAT مي گرديم. در زير مجموعه اين گزينه، پس از کليک، چند گزينه ديده مي شود که يکي از آنها DMZ مي باشد، بعد از کليک بر روي اين گزينه، صفحه اي ظاهر مي شود که يک کادر خالي براي وارد نمودنIP را دارا مي باشد.
مهمترين مرحله آموزش ، اين بخش مي باشد. در اين مرحله، شما بايد IP دستگاهDVR را که به طور پيش فرض ??????????? مي باشد را در اين کارد وارد نموده و پس ازsave نمودن از تنظيمات مودم خارج شويد.
وظيفه اين بخش و يا DMZ اينست که کليه اطلاعات با IP تعريف شده در کادر DMZ که برابر ??????????? قرار داده شده است به IP Valid تعيين شده که قبلا از طريق سرويس دهنده اينترنت دريافت گرديده ارسال نمايد. يعني هر شخصي از هر نقطه اي که مايل است، فقط با وارد نمودن IP Valid ( شناسه معتبر) مستقيما به IP تعريف شده در بخش DMZ که همان اطلاعات دستگاه DVR و تصاوير دز وربين مداربسته مي باشد، ارجاع داده مي شود. بدين صورت، تصاوير دوربين مداربسته در اينترنت انتقال داده شده و از طريق آن شما قادر خواهيد بود از هر نقطه دلخواه تصاوير خود را به صورت زنده مشاهده نماييد.