10چاپگر برتر ‌خانگی‌ به روایت دیگر

برای پیدا کردن پرینتر مناسب جهت استفاده در خانه، شما با مدل‌های مختلف برخورد می‌کنید. این تنوع شاید باعث ترس شما شود. نیازی نیست که بین مدل‌های مختلف سر درگم شوید چون در اینجا انواع مدل‌ها با هم مقایسه شده‌اند. در اینجا مدل‌های مختلف بر اساس کاربرد آنها گفته شده‌اند.

قبل از هر چیز لازم است بدانید پرینتر را برای چه مصرفی می‌خواهید. برای کار اداری است یا خانگی؟ برای پرینت گرفتن برنامه آفیس است یا نه؟ آیا برای استفاده‌های مختلف و متنوع است یا نه؟ چقدر می‌خواهید هزینه کنید هم برای پرینتر و هم جوهر؟ نیاز دارید رنگی یا سیاه و سفید پرینت بگیرید؟ آیا می‌دانید چه پرینتری نیاز دارید؟ پس حالا 10 پرینتر برتر خانگی را بررسی می‌کنیم: آموزش تعمیرات پرینتر

1 ـ Wide-Format Inkjet MFP

پرینتر HP Officejet 7500A Wide Format e-All-in-One دارای سرعت زیاد و اندازه‌ای کوچک برای پرینت است و از انواع چندکاره پرینترها برای کار خانه و دفاتر کوچک می‌باشد.

2 ـ Small Office/Home Office MFP

HP Officejet 6500A Plus e-All-in نوع چندکاره پرینترهاست که قابلیت‌های مختلف مانند پرینت بی‌سیم و قابلیت کار با تعداد زیادی از صفحات با کیفیت بالا دارد.

3 ـ Monochrome Laser Printer

مدل OKI B431dn دارای سرعت بالا و قابلیت کار با تعداد صفحات زیاد و اندازه کوچک را دارد. این نوع پرینتر برای دفاتر کوچک یا خانه بسیار جذاب است.

4 ـ Photo Lab MFP

Canon ma MG8120 Wireless Photo All-In-One Printer جدیدترین محصول کانن است که برای استفاده زیاد در منزل و چاپ عکس‌های خانگی مناسب است.

5 ـ Near-Dedicated Inkjet Photo Printer

این نوع پرینتر برای عکاسان حرفه‌ای و آماتور و همچنین گرافیست‌ها مناسب است. Epson Stylus Photo R2880 چاپی زیبا در مدت زمان کم به شما می‌دهد.

6 ـ Small Office Inkjet Color Printer

پرینتر Epson B-510DN سرعتی مانند پرینترهای لیزری دارد با هزینه کمتر برای هر صفحه، چون قیمت جوهر آن ارزان‌تر است در مقایسه با بیشتر پرینترهای جوهر افشان و لیزری.

7 ـ Small Office Monochrome Laser Printer

پرینتر Lexmark E462dtn سرعت بسیار بالایی دارد و برای کار با تعداد صفحات زیاد برای دفاتر کوچک و متوسط یا گروه‌های کاری مناسب است؛ ولی نمی‌تواند تعداد صفحات بسیار زیاد و سنگین را پرینت کند.

8 ـ Budget Tabloid Inkjet Printer

Canon ma iX7000 Inkjet Business Printer مخصوص استفاده و چاپ صفحات در اندازه 11 تا 17 اینچ است.

9 ـ Photo Lab MFP

Canon ma MP990 Wireless Photo All-In-One Printer هم می‌تواند پرینتر چندکاره خانگی باشد، هم چاپگر مناسب عکس‌های خانگی است.

10 ـ Personal Monochrome Laser Printer

Brother HL-5340D سرعت بالایی برای چاپ دارد و قابلیت کار با تعداد صفحات بالا و چاپ متن با کیفیت بالا و کیفیت بالای گرافیکی در مقایسه با پرینترهای تک لیزری از ویژگی‌های آن است.