طراحی تبلت ها

برای نخستین بار شرکت اپل، اهمیت طراحی ساده و درعین حال زیبا و کارآمد را به همه‌ی دنیا نمایاند. شما دوست دارید وسیله‌ای که در دست دارید، سبک، نازک، خوش ساخت و در یک کلام تک باشد.
جالب است بدانید که این قسمت، بیشترین وابستگی را نسبت به سایر ویژگی‌ها به سلایق شخصی دارد. برخی تبلت‌های سنگین‌تر را دوست دارند، چرا که به نظرشان در دست، احساس بهتری دارد. برخی دیگر نیز دوست ندارند دستانشان خسته شود. کناره‌های صیقلی یا مسطح، بدنه فلزی یا شیشه‌ای یا حتی نحوه چینش دکمه‌های سخت افزاری نیز می‌توانند مهم باشند. لمس دستگاه و کار کردن با آن پیش از خرید، می‌تواند بسیار مفید باشد.
همچنین دقت کنید که گوشه‌ها یا لبه‌های تبلت تیز نباشند. شاید هم بخواهید آن را با ابعاد دستان یا حتی کیف و جیبتان نیز بسنجید!
در پایان، همیشه توجه داشته باشید که بهترین تبلت دنیا، آن است که از همه بیشتر دوستش داشته باشید. مهم نیست که چقدر قدرتمند بوده یا با جواهر و طلا تزئین شده باشد، مهم ترین چیز، فقط و فقط احساس و رضایتمندی شما است.
در مقالات بعدی سعی خواهید کرد تا تبلت‌های مطرح بازار را در بازه‌های قیمتی متفاوت لیست کنیم تا شاید در انتخاب صحیح به شما کمک کرده باشیم.
اما معیارهای شما برای انتخاب تبلت چیست؟ اگر هزینه‌های نجومی قیمت گجت‌ها را کنار بگذاریم کدام قابلیت تبلت در انتخاب شما تاثیر گذارتر است؟