آموزش نصب آنتی ویروس نود ۳۲

آموزش تعميرات کامپيوتر -وجود آنتي ويروس روي کامپيوتر و لب تاب امري لازم و ضروري است که اگر از آن غافل باشيم سيستم کامپيوتر و اطلاعات موجود در آن در معرض آسيب هاي جدي قرار ميگيرند به خصوص اگر اين دستگاه رايانه به اينترنت نيز متصل باشد. البته آنتي ويروس مختص کامپيوتر و لب تاب نيست و به اعتقاد کارشناسان هر دستگاه الکترونيکي ميتواند مورد حمله انواع ويروس ها، تروجان ها و اسپاي ور ها قرار گيرد، مخصوصا اگر به اينترنت هم متصل باشد.
پس از پي بردن به لزوم وجود آنتي ويروس يا اينترنت سکوريتي معمولا کاربران درگير اين موضوع مي شوند که کدام آنتي ويروس بهتر است؟ البته بحث اين پست پيرامون معرفي نرم افزارهاي آنتي ويروس نيست اما براي اين که ديد کدام نرم افزار براي سيستم ما مناسب تر است بايد ديد در بررسي هاي انجام شده کدام يک از آنتي ويروس ها کدام عملکرد را بنا به نياز ما بهتر انجام داده اند تا بتوانيم نرم افزاري را انتخاب کنيم که با سخت افزار رايانه ما سازگارتر باشد.
يکي از آنتي ويروس هايي که در بين کاربران و مخصوصا کاربران ايراني که بسياري از آن ها با سيستم هاي داراي سخت افزار پايين کار ميکنند، توانسته است به محبوبيت زيادي دست پيدا کند آنتي ويروس Nod 32 محصول شرکت ESET مي باشد. شرکت “ايست” در حال حاضر ESET NOD32 و ESET SMART SECURITY را در عرصه آنتي ويروس عرضه کرده است که در اين آموزش نسخه کامل تر و البته آخرين نسخه يعني Eset Smart Security 9 را باهم نصب ميکنيم. در ادامه آموزش با ما باشيد.

قبل از هرچيز براي نصب آنتي ويروس فايل نصبي آن را نياز داريم، نسخه نصبي آخرين ورژن از آنتي ويروس را از انتهاي همين مطلب دانلود کنيد و سپس با طي مراحل زير همراه با ما به نصب آنتي ويروس ESET SMART SECURITY بپردازيد.

روي فايلي که قبلا دانلود کرده ايد ( لينک دانلود در انتهاي همين نوشته موجود است ) دابل کليک کنيد تا فرآيند نصب اغاز شود. در اولين مرحله از فرآيند نصب با کليک روي Continue به مرحله بعد برويد.

-1

در مرحله دوم مشابه اکثريت نرم افزارها قبل از نصب بايد قوانين شرکت توسعه دهنده را بپذيريد، با قبول قوانين نصب نرم افزار و کليک روي I Accept به صفحه بعد برويد.

-2

در گام سوم تيک Enable detection را فعال کنيد و روي Install کليک نماييد.
-3

فرآيند نصب در چند مرحله انجام مي شود و در اين مدت چيزي شبيه شکل زير را خواهيد داشت، صبر کنيد تا اين مراحل سپري شده و به صفحه بعدي برويد.
-4

کار نصب آنتي ويروس Eset Smart Security 9 تقريبا تمام شده است و با کليک روي Continue کار تمام است.

صفحه اي که در ادامه ميبينيد نشان دهنده نصب موفقيت آميز آنتي ويروس است، کار خاصي لازم نيست، اين صفحه را ناديده بگيريد و روي Done کليک کنيدتا پنجره بسته شود و پنجره فعال سازي نرم افزار برايتان نمايان شود.

منبع: آموزش کامپيوتر