بررسی حافظه SSD اکسترنال APS-XS01 پایونیر

بسیاری از ما دوست داریم که ابزاری در ابعاد یک حافظه فلش با فضای ذخیره سازی بسیار بیشتر از ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت داشته باشیم. پایونیر با حافظه SSD اکسترنالِ مدلِAPS-XS01 توانسته محصولی برای پوشش این نیاز ارائه کند. این محصول خوش ساخت، ابعادی بسیار کوچک دارد که فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت را ارائه می کند.آموزش تعمیرات لپ تاپ
حافظه های اس اس دی این روزها بسیار فراگیر شده اند، دلیل این موضوع نیز سریع تر بودن دسترسی به اطلاعات در آنها نسبت به هارد دیسک ها و البته مصرف انرژی کمتر است. اغلب لپ تاپ های پرچمدار امروزی و بسیاری از تبلت ها از این نوع حافظه بهره می برند.
اما وقتی پای خرید یک حافظه خارجی با ظرفیت بالا به میان می آید اغلب کاربران به فکر خرید یک دیسک سخت اکسترنال می افتند، چرا که قیمت مناسب تری دارند. اگر هم کاربری بخواهد یک گجت کوچک همراه خود داشته باشد و اطلاعاتش را روی آن ذخیره کند، حافظه فلش می خرند که البته نسبت به هارد دیسک های اکسترنال ظرفیت بسیار کمتری دارند.
اما چه می شد اگر می توانستیم یک ابزار کوچک با ظرفیت بالا و سرعت انتقال بسیار خوب را همیشه همراه خود داشته باشیم تا فایل های حجیم بسیاری را روی آن جابجا کنیم؟ پایونیر با APS-XS01 به این نیاز پاسخ داده است؛ محصولی زیبا، مقاوم و باکیفیت که می تواند همچون یک فلش مموری همه جا همراه شما باشد. در ادامه به بررسی این حافظه SSD اکسترنال می پردازیم. این حافظه توسط شرکت بردپرداز رایانه در اختیار زومیت قرار گرفت تا مورد نقد و بررسی قرار گیرد. شما می توانید این حافظه خارجی را با قیمت تقریبی ۷۰۰ هزار تومان در بازار ایران خریداری کنید.
طراحی ظاهری
در حالی که اغلب اس اس دی های خارجی ابعادی به اندازه دیسک های سخت دارند و از نظر ابعاد مزیتی نسبت به آنها ندارند، کمپانی Pioneer یک محصول شیک و جذاب به نام APS-XS01 را روانه بازار کرده است. این دستگاه از هر نظر، اعم از ابعاد، وزن، میزان مقاومت، سرعت انتقال داده و مصرف انرژی نسبت به هارد دیسک های اکسترنال برتر است و همین موضوع باعث می شود تا کاربران زیادی به فکر خرید آن بیفتند. 

منبع: اکاایران