از تبلت ها چه استفاده هایی می شود

امروزه علاوه بر رايانه هاي روميزي و لپ تاپ ها از دستگاه هاي مختلف مانند تبلت ها و تلفن هاي هوشمند نيز استفاده مي شود. اما سوالي که به ذهن خطور مي کند اين است که کاربران از اين دستگاه ها چه استفاده هايي مي کنند. در اين مطلب به بررسي نتايج نظرسنجي که از کاربران تبلت ها در کشورهاي آمريکا ، انگلستان و استراليا در مورد استفاده از تبلت ها صورت گرفته است پرداخته مي شود.

نمونه يک تبلت
اين نظرسنجي در ماه سپتامبر سال ???? صورت گرفته و استفاده از تبلت ها براي سرگرمي با ??% بيشترين ميزان کاربرد توسط کاربران را داراست. موارد سرگرمي شامل استفاده از تبلت ها براي انجام بازي ، خواندن کتاب ، گوش دادن به موسيقي و … است.

کاربرد تبلت ها
در رتبه بعدي ، مصارف برقراري ارتباط مانند ارسال ايميل ، دسترسي به شبکه هاي اجتماعي و … با ??% قرار دارند. رتبه سوم ، فعاليت هاي ايجادي مانند ويرايش ويدئوها و وبلاگ نويسي هستند. در نهايت يافتن اطلاعات لازم مانند اطلاعات مربوط به آب و هوا و اخبار ، تحقيق در مورد محصولات و خدمات در رتبه چهارم با ?% است.
اين مطلب براي آن دسته از کاربراني که تمايل دارند بدانند دارندگان تبلت ها چه استفاده اي از دستگاه همراه خود مي کنند در وبلاگ قرار گرفته است.
اميدوارم در صورتي که تمايل داريد از اطلاعات موجود در اين مطلب در تحقيقات خود استفاده کنيد اين مطلب بتواند اطلاعات لازم را براي شما فراهم کند. براي آشنايي بيشتر در مورد آموزش تعميرات تبلت مي‌توانيد به اين لينک مراجعه نماييد.
منبع : وبلاگ تبليغات و بازاريابي اينترنتي ????