رقابت برای جدیدترین مادربوردهای گیگابایت و جوایز نقدی

کمپانی گیگابایت که یکی از برترین و شناخته شده ترین تولیدکنندگان مادربورد و کارت های گرافیکی دنیا است، از جدیدترین مسابقات Gigabyte Target OC مخصوص اورکلاکرها رونمایی کرده است.
بنا به گزارش آکاایران : مسابقات Gigabyte Target OC که در ما ه های نوامبر و دسامبر (۱۷ آبان تا ۶ دی ماه) با حضور برترین اورکلاکرهای دنیا و به میزبانی سایت HWBOT.org برگزار می شود، با جوایز نقدی ارزنده و همچنین مادربوردهای سری Z170 گیگابایت همراه خواهد بود. در اینم مسابقه شرکت کنندگان موظف اند با استفاده از Intel Extreme tuning Utility و Geekbench 3 به هدف هایی از پیش تعیین شده برسند که هر هفته در رده های Ambient و Exterme تعیین می شوند. اورکلاکرها در انتخاب مادربورد خود از میان تمامی محصولات گیگابایت با هر چیپ ستی آزاد هستند.
از میان شرکت کنندگان افرادی که یک رتبه ی اول جهانی کسب کنند فرصت برنده شدن جوایزی مانند مادربورد های GIGABYTE Z170X-Gaming 3 و GIGABYTE Z170X-SOC FORCE و همچنین جایزه نقدی ۲۵۰ دلاری را دارند. در پایان مسابقه و در جریان یک قرعه کشی، یک فرد خوش شانس از میان تمام کسانی که در زیر رده های مختلف در رده ی کولینگ شرکت کرده اند، برنده ی ۵۰۰ دلار وجه نقد و یک مادربورد GIGABYTE Z170X-Gaming G1 خواهد بود. آموزش تعمیرات لپ تاپ
در انتها نگاهی دقیق تر به جوایز این مسابقه می اندازیم:
به برندگان هر یک از ۳ شاخه ی Ambient یک مادربورد GIGABYTE Z170X-SOC FORCE اهدا خواهد شد.
جایزه ی نقدی ۲۵۰ دلاری به فردی که یک رتبه ی اول جهانی کسب کند اهدا خواهد شد. شرایط الزامی: فرد می بایست در ۳ زیر شاخه و در هر کدام با ۲ بنچمارک نتایج ثبت کرده باشد. جایزه پس از اتمام مسابقه اهدا خواهد شد.
تمام افراد شرکت کننده در هر زیر شاخه ای از این مسابقه، واجد شرایط شرکت در قرعه کشی ۵۰۰ دلار وجه نقد و یک مادربورد GIGABYTE Z170X-Gaming G1 خواهند بود.
منبع: اکاایران