دلیل شارژ نشدن تبلت ها و گوشی ها بدون آب خوردگی و ضربه خوردگی

گاهي اوقات تبلت ها و گوشي ها داراي باتري هاي بزرگ ( بالاي 2000 ميلي آمپر) بدون آب خوردگي و صدمه ديدن ديگر شارژ نمي شوند و به اصطلاح باطري گوشي مي خوابد. اين مسئله و راه هاي برطرف کردن آن جزء آموزش تخصصي تبلت است اما ما در اينجا بطور فشرده سعي مي کنيم تا بصورت کلي آنرا برايتان شرح دهيم. براي عده زيادي اين اتفاق افتاده است که فرضا براي يک مدت کوتاهي شايد چند روز از گوشي يا تبلت خود استفاده نکرده اند و يا در هنگام شارژ شدن دستگاه از آن استفاده کرده اند بدليل اينکه مقدار جريان کشي اي که گوشي براي کار کردن مصرف مي کند از مقدار شدت جرياني که شارژر در حال شارژ شدن باطري است و نهايتا خروجي دارد بيشتر مي باشد طي چند بار اين اتفاق باعث کاهش توان سلول باطري براي ذخيره نيرو مي شود. آموزش تعميرات موبايل
اين عوامل باعث کامل خالي شدن باطري مي شوند
بسياري از کاربران بعد از اينکه باتري دستگاهشان بطور کامل خالي شده و ديگر شارژ نمي شود،دستگاه خود را به تعميرگاه هاي موبايل برده و دليل خاموش شدن دستگاه را هم نمي دانند فقط مطمئن هستند که نه آب خورده و نه ضربه ديده است.

و مي گويند که گوشي يا تبلت خود به خود خاموش شده است و يا تا ديشب در حال کار کردن با دستگاه بوده ولي صبح ديگر روشن نشده
تعمير کاران ممکن است با شک دادن باطري آن را احيا کنند و هزينه شک دادن را با شما حساب مي کنند و يا ممکن است باطري شما شک را هم نگيرد فرد در اين موقع مجبور به خريد يک باطري نو مي شود .