محافظت از صفحه نمایش‌های گوشی موبایل و تبلت

اگرچه تلفن‌هاي مدرن امروزي و تبلت‌ها که همگي مجهز به محافظ‌هاي صفحه‌نمايش هستند، اکثر داراي شيشه گوريلا گلس بوده‌اند که محافظ بسيار خوبي هستند، اما با اين وجود اکثر خريداران گوشي بلافاصله پس از خريد براي دريافت و نصب اين برچسب‌هاي محافظ اقدام مي‌كنند که در انواع و قيمت‌هاي گوناگوني به بازار عرضه شده‌اند. آموزش تعمير موبايل

اما آيا واقعا وجود اين محافظ‌هاي ضد خش براي تلفن‌هاي همراه و تبلت‌ها لازم است؟

در پاسخ بايد بگوييم درست است که صفحات جديد موبايل و تبلت در مقابل ضربه و خش تا حد زيادي مقاوم شده‌اند، اما اين همه کاري نيست که يک محافظ صفحه نمايش انجام مي‌دهد. گوريلا گلاس شيشه‌اي ضد خش است، اما جادويي نيست و اگر آن را کنار کليدها و پول خرد درون جيب بگذاريد، بايد منتظر باشيد که صفحه موبايل شما کمي زبر شود و حتي خط بردارد.

پس اگر نمي‌خواهيد هميشه نگران شيوه استفاده، نگهداري و حمل موبايل يا تبلت خود باشيد، بهتر است وظيفه مراقبت از آن را به يک محافظ صفحه سپرده و خيال خود را راحت کنيد. براي اينکه خيال خود را راحت کنيد مي‌توانيد از ميان نمونه‌هاي گوناگون که با ميانگين قيمت ده تا 50 هزار تومان در بازار موجودند استفاده کنيد.

حتي مي‌توانيد قدم فراتر نهاده و چاره‌اي براي درمان شکستن صفحه نمايش بر اثر ضربه نيز بکنيد. براي اين منظور مي‌توانيد از محافظ‌هاي ضد ضربه‌اي که به‌تازگي وارد شده‌اند و قيمتي حدود 100 هزار تومان دارند استفاده كنيد.