سامسونگ کوچک ترین پرینتر لیزی جهان را ساخت

مقامات شرکت سامسونگ دومین شرکت فنی مهندسی تولیدکننده پرینتر در جهان از ساخت کوچک ترین پرینتر لیزری FLAT BED چند منظوره خبردارند.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایلنا، این پرینتر لیزری سیاه و سفید مدل SCX-4200 کوچک‌‏ترین پرینتر لیزری FLAT BED MFP جهان است که با هزینه بسیار کم هم مصرف خانگی و هم مصرف اداره‌‏ای دارد.
بنابر گرفته مقامات شرکت سامسونگ ، این پرینتر لیزری جدید چند کاره از اوائل ماه دسامبر سال جاری وارد بازار جهانی فروش پرینتر خواهد شد.

کوچکترین پرینتر چند منظوره دنیا به بازار عرضه شد
شرکت کره‌ای سامسونگ کوچکترین پرینتر چند منظوره جهان را با نام “‪ ، “SCX-4200‬که در سری پرینترهای چندکاره لیزری ‪ LMFP‬قرار دارد، به بازار عرضه کرد.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایرنا، ‪ SCX- 4200‬قابلیت کپی با سرعت در حالتهای مختلفی از جمله ‪ N-up‬و ‪fit‬ ‪ Auto‬و همچنین عملکرد ‪ ID card copy‬را داراست. همچنین حجم بالای چاپ با کیفیت بسیار عالی ، اسکن در حالت ‪ OCR‬را می‌توان از خصوصیات این مدل از پرینتر برشمرد.
این مدل از پرینتر که برای نخستین بار در نمایشگاه لوازم الکترونیکی آمریکا در سال ‪ ۲۰۰۶‬ارائه شد ، تحت عنوان پرفروش‌ترین ومقرون به صرفه ترین ‪ LMFP‬شخصی در دنیا معرفی گردید.
این دستگاه بر اساس دیدگاه‌های کاربران خانگی در ارتباط با آنچه از یک پرینتر می‌خواهند طراحی و ساخته شده است که از جمله آنها کیفیت چاپ بالا و هزینه نگهداری پائین، عمر بالای تونر دستگاه و بهای کم است