با کارت های گرافیک Xtreme Gaming گیگابایت آشنا شوید

پس از عرضه کارت گرافیک موفق GTX 950 XTREME GAMING که اولین کارت سری اکستریم گیمینگ گیگابایت بود هم اکنون این کمپانی، سازنده ی برتر قطعات کامپیوتری حرفه ای گیمینگ در جهان، آماده ی گسترش سری حرفه ای XTREME GAMING با پنج کارت گرافیک رده بالای دیگر است.
بنا به گزارش آکاایران : هر کدام از این کارت های گرافیک جدید طوری ساخته شده اند تا با کارایی شگفت آور، طراحی محسور کننده بهترین انتخاب ممکن برای اورکلاکر ها و گیمیر ها باشند. عملکرد بی نظیر در اجرای بازی های رایانه ای بعلاوه دوام و پایداری مستحکم و بلندمدت، ویژگی سری جدید کارت های XTREME GAMING است. این کارت ها نسبت به کارت های مرجع به طور کامل بازطراحی شده اند تا نیازهای گیمرهای حرفه ای در اجرای بازی ها را به بهترین شکل برآورده سازند. آموزش تعمیرات لپ تاپ
XTREME Performance
کارت های گرافیک سری XTREME GAMING به واسطه ی تکنولوژی GPU Gauntlet Sorting به بهترین GPU های دست چین شده مجهز هستند که توانایی خارق العاده ی این کارت ها در اورکلاک را تضمین می کند. علاوه بر آورکلاک GPU این سری از کارت ها توسط گیگابایت، فرکانس حافظه نیز اورکلاک شده تا بتوان بازی ها را به روان ترین شکل اجرا کرد.کارت گرافیک GTX 980 Ti XTREME GAMING که مخصوص اورکلاک های سنگین ساخته شده، دارای ویژگی LN2 BIOS و یک کانکتور ۶ پین اضافه است تا پایداری کامل در اجرای اعمال اورکلاکینگ را با فشار دادن تنها یک کلید فراهم می کند.